Tervetuloa seuraamme!

Ajankohtaista

Illan suvereeni kunkku oli Jukolaan valmistautuva rastimies Aleksi Karppinen. Kakkoseen tuli kaulaa toista minuuttia. Limingan maajusseilla on rääpyä juosta, kun pellot eivät ole vielä kylyvökunnosa. Niinpä juhlivan pitäjän mainetta niitti Illissä tuttu viikatemies Heinonen. Hyvää menetystä säestivät nuoret renkipojat Paukkerit.
Tervetuloa kesän juoksuriemuihin.
Kausi saatiin päätökseen koleassa tihkusateisessa säässä. Pokaalit jaettiin. Lunastamattomia pokaaleja ja mitaleja voi tiedustella kesällä Illinjuoksujen aikana.
****************************** V- ja U-seura Iin Yritys ry. Vuosikokous 31.3.2017 kello 18.00 Iin Järjestötalolla. Sääntömääraiset vuosikokousasiat. Jäsenet tervetuloa. Johtokunta. ********************************
Kaikkien ikäluokkien ja molempien sukupuolten penkkipunnerruksen Suomen mestaruudet ratkottiin viikonvaihteessa 18.-19.2.2017 Helsingissä Kaapelitahtaalla.
RSS ATOM