Tervetuloa seuraamme!

Testijuoksun kauden 2020-2021 aloitus siirtyy myöhempään ajankohtaan.
Nuorten yli 12 v. kilpanyrkkeily ma ja pe klo 18, kuntonyrkkeily ke 19:30
Yleisurheiluharjoitukset Iisi Areenan juoksusuoralla 8-15-vuotiaille tiistaisin klo 18.00 - 19.30. Aloitus 6.10.20
Illinjuoksujen päätöskisa Matti Korhosen heiniä
Aarre Paukkerista Illin vitosen nuorin voittaja
Kuntopiiri Pohjois-Iin koululla torstaisin klo 18.00-19.30. Tehokas venyttely + lihaskuntoharjoittelu. Sopii kaikille sukupuolille, varttuneemmille ja nuoremmille. Ei edellytä jäsenyyttä. Mielellään oma jumppamatto mukaan, mutta ilmankin saa tulla. Motto: kukin kuntonsa mukaan. Otetaan korona-ohjeet huomioon.
Tietovisat jatkuvat sunnuntaisin Iin Järjestötalolla klo 17.00. Joukkueisiin mahtuu mukkaan ja saa tehä ihan omiaki porukoita.
Niukkoja hölökkärajan alituksia Illissä
Makkaraton makkarapäivä Illissä
Aloitamme naisten kuntojumpan keskiviikkoisin 2.9. alkaen klo 18.30 Iin Järjestötalolla. Parannamme lihaskuntoa ja tasapainoa oman kehon ja välineiden avulla. Tervetuloa jumppamaan!
RSS ATOM