Tervetuloa seuraamme!

Antti Mikkonen helteisen Illin haka
Illinjuoksut siivitti Oulun kulttuuripääkaupungiksi
Illinjuoksut alkavat Iissä Illinsaaren hiihtomajalla pe.4.6. klo 18.30 ja jatkuvat syyskuun loppuun saakka joka perjantai (juhannusviikolla torstai). Matkat vitonen ja kakkonen maastossa. Kilpailupaikalla eivät ole pukuhuoneet käytössä. Noudatetaan voimassa olevia koronaohjeita.
Seuran vuosikokous (21.5.2021)
Iin Yritys ry. Vuosikokous pe 28.5.2021 klo 18 Iin Järjestötalolla. Sääntömääräiset asiat. Jäsenet tervetuloa. Johtokunta.
Iin kunnan johtoryhmä on linjannut , että yli 18-vuotiaiden harrastustoiminta keskeytetään 25.4.2021 saakka. Tämä koskee kaikkia kunnan hallinnoimia sisäliikuntatiloja eli Iisi-areenaa, Kuivaniemen liikuntahallia ja kuntosali sekä koulujen liikuntasalien ilta- ja viikonloppukäyttöä.
Nuorten yleisurheiluharjoitukset jatkuvat Iisi-Areenan juoksusuoralla tiistaisin 12.1. alkaen klo 18.00-19.30. Huomioidaan korona ohjeet, käsihygienia, tarpeeton oleskelu pukuhuoneissa ja ohjaajien maskit.
YlöR, klassinen SM voimanosto, Ylöjärvi 14.-15.11.2020
RSS ATOM