Tervetuloa seuraamme!

Testijuoksusarjan 5. osakilpailu Iin Illinsaaren hiihtomajalla la 23.4. 2022
Hei, Iisiareenan painiharjoitukset ovat toistaiseksi tauolla. Palaamme asiaan syksyllä.
Iin Yritys ry. Vuosikokous pe 18.3.2022 klo 18 Iin Järjestötalolla. Sääntömääräiset asiat. Jäsenet tervetuloa. Johtokunta.
Iin Yrityksen voimanostajien nestor Suke Huovinen nappasi hopemitalin klassien penkkipunnerruksen SM-kisoissa 25.2. sarjassa M70/ 105 kg. Suken kilpailupaino oli alakanttiin, eli 94,7 kg ja tulos 100 kg. Myös 110 kg nousi hyvin ylös, mutta juryssa ollut Yritystä edustava kv.-tuomari Jari Laine sanoi pään nousseen hieman penkistä ja suoritus hylättiin 2-1. Mestaruus meni Hartolan Voiman Seppo Kompalle, jolla on meriittinä mm. alemman sarja maailmanmestaruus. Suken treeniä on haitannut koronarajoitusten lisäksi uusiksi mennyt polvileikkaus. Kisat järjesti Oulun Power Team Oulunsalossa.
Toistaiseksi painiharjoituksia ei ole perjantaisin 4.2. lähtien.
Janne Piipponen osallistui paravoimanoston SM kisoihin 22.1.22 saavuttaen sarjassaan kultamitalin suomenennätystuloksella 190 kg.
RSS ATOM